![ljubljanski_maraton_2014_2 ljubljanski_maraton_2014_2](http://os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/ljubljanski_maraton_2014/ljubljanski_maraton_2014_2.jpg)
![teh_dan_nm_06 teh_dan_nm_06](http://os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/tehnicni_dan_novo_mesto/teh_dan_nm_06.jpg)
![koruza_07 koruza_07](http://os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/kristalcki_koruza_2016/koruza_07.jpg)
![edf edf](http://os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/modro_srce_2018/modro_srce_2018_04.jpg)
![svn_1_razred_dan1_2019_25 svn_1_razred_dan1_2019_25](http://os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/svn_1_razred_dan1_2019/svn_1_razred_dan1_2019_25.jpg)
![dav dav](http://os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/nivea_srcki_2019/nivea_srcki_2019_07.jpg)
![svn_3-razred_2sk_2019_dan3_09 svn_3-razred_2sk_2019_dan3_09](http://os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/svn_3-razred_2sk_2019_dan3/svn_3-razred_2sk_2019_dan3_09.jpg)
![td_6r_les_nov_2019_15 td_6r_les_nov_2019_15](http://os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/td_6r_les_nov_2019/td_6r_les_nov_2019_15.jpg)
![20231003_105931 20231003_105931](http://os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/erasmus_mobilnosti_okt_2023/20231003_105931.jpg)
Kot smo že zapisali, je naše delovanje v okviru programa Etika in vrednote organizirano tako, da v določenem obdobju več pozornosti namenimo določeni vrednotni domeni. Seveda to ne pomeni, da izven tega vrednote zanemarimo. Tako smo se do konca aprila v večji meri ukvarjali z vrednotami s področja Znanje in modrost, ki je vključevalo vrednote: resnica, miselna odprtost, razumnost, perspektiva, odgovornost, ljubezen do učenja in znanja in zmernost.
Svoje aktivnosti so učenci predstavljali na oglasnih deskah, strokovne delavce pa smo pozvali, da so zapisali, kaj so z učenci izvajali. Tako se je izkazalo, da so:
– na razrednih urah, znotraj pouka in pri drugih dejavnostih namenili več pogovora na temo znanje, kako do njega, kje se učimo, učenje za poklic, učenje od starejših … Spodbujali so ozaveščenost glede lastnega znanja in modrosti ter prepoznavanje tega pri drugih;
– brali so zgodbice in knjige na to temo in se potem o tem pogovarjali, dramatizirali, ustvarjali;
– ogledali so si film na to temo in se po ogledu pogovorili;
– opisali osebe iz domačega kraja in svetovno znane osebnosti, ki jih je odlikovalo predvsem znanje, naredili plakate;
– v knjižnici je bilo posebej izpostavljeno izbrano gradivo na to temo;
– pridobivali so nova znanja in izkušnje (naredili hotel za žužke, gradili stolp iz časopisnega papirja, reševali problemske naloge);
– naredili videoposnetek – kako se učiti (O učenju);
– naredili razredno raziskavo o šolskem uspehu razreda