Karierni dan
V petek, 27. 9. 2019, smo učenci od 6. do 9. razreda imeli dan dejavnosti, karierni dan.
Najprej smo se pri razredničarkah in razrednikih spoznavali, sebe in sošolce. Postavljali smo si tudi cilje. Naprej pa so se naši dnevi razlikovali, vse pa se je vrtelo okoli spoznavanja poklicev. Ena skupina se je odpeljala tudi do Sevnice in si tam ogledala podjetja Tanin, Kopitarna, Silico in Termoglas, mi pa smo medse povabili goste, ki so nam pripovedovali o svojem šolanju, poklicu oziroma karierni poti.
Učenci: “Všeč nam je bilo, ko smo se razdelili v skupine in odgovarjali na vprašanja o sebi ter pantomima. Ni pa nam bilo všeč izpolnjevanje delovnih listov.” “Zanimivo je bilo, ko smo učili o celicah in vodi. Naučili smo se, da naši možgani ne delujejo, če smo slabe volje in da moramo popiti več vode.” “Gostji sta nam bili všeč. Govorili sta o sebi, o delu in papirju. Dobro sta se predstavili. Imata zanimiv poklic. Veliko smo se smejali.” “Pri športu smo zmagali, to je bilo dobro. Tudi to, da smo bili posebej fantje in punce in da je bilo zabavno. Slabost pa je bila ta, da je prehitro minilo.”
“Pri razredniku je bilo zabavno. Sedeli smo v krogu in se igrali igre. Vsak je povedal eno lepo lastnost o drugem, pri pantomimi smo zaigrali sošolca po tem pa smo delali učne liste v katerih smo povedali na katerih učnih področjih smo močni.” “V razredu smo se risali brez gledanja. Igrali smo se igrice, to je bilo zanimivo.”
“Bili smo v podjetju Termoglas, kjer smo opazovali, kako izdelujejo steklo in okvir za okna. V Silicu pa smo videli, kako iz plastike izdelujejo dele za avtomobile in druge predmete iz gume. Bilo je fino, odlično.”
“Predstavile so si gimnazije. Podrobno so nam opisali svoje šole. Smo pa dve uri sedeli brez odmora in nam je padla koncentracija.” “Super je bilo spoznati gimnazije v naši bližini.” “Predstavitev gimnazij je bila ok, vendar pa so vsak zastopali svojo šolo ter želeli pridobiti učence, tako so se tudi pogajali in prepričevali učence, katera je boljša.”
“Spoznali smo nove poklice in šole za njih. V skupinah smo reševali različne naloge. Na koncu pa smo se šli kviz.”
“Ura z gosti je bila zanimiva. Veliko novega smo izvedeli.” “Pri oblikovalcu in medijskem tehniku smo izvedeli veliko novega.” “Gostji sta predstavili svoji zanimivi in zahtevni službi.”