1. dan

Dan se je začel že zelo zgodaj, z zborom pred osnovno šolo ob 6.00. Pot smo nadaljevali v smeri Zagreba. Prvi postanek smo opravili na počivališču Ravna Gora, kjer smo si napolnili želodčke, učitelji pa smo si privoščili odmor za kavico :-). Iz najvišje točke poti smo se strmo spuščali in že po nekaj kilometrih poti zagledali morje. Kot bi trenil smo bili že na trajektu, kjer smo uživali v lepem razgledu in soncu. V naselju nas je pričakalo toplo kosilo in kmalu smo se odpravili na plažo, kjer smo naredili prve zavesljaje in skoke v vodo. Po odpravljenih prvih korakih v vodi smo za konec pojedli večerjo in se odpravili v Nerezine na Sladoled :-). Več pa v galeriji slik.

2. dan

Zjutraj nas je pričakalo oblačno vreme in rahlo rosenje dežja. Jutranja telovadba je bila uspešna in otroci so se je veselili. Pri zajtrku, ki je bil obilen, so otroci dobili navodila za nadaljevanje dneva ter prve ocene nočne tišine. Po zajtrku smo se odpravili na plažo in kljub nekaj dežnim ploham in vetru izpeljali vodne aktivnosti po urniku. Voda se je rahlo ohladila in je imela 22 stopinj. Kljub hladnemu vremenu, so bili otroci pogumni in veliko preplavali. Po dopoldanskih aktivnostih je sledilo kosilo in počitek. Popoldan je zopet sledilo plavanje, kjer smo že plavali dalj časa neprekinjeno. Na obali pa je potekala naravoslovna delavnica in tekmovanje v balinanju. Zvečer smo pojedli večerjo, si ogledali naselje v katerem bivamo in večer zaključili s športnimi igrami.

3. dan

Jutro 3. dne se je za nekatere začelo že zelo zgodaj. Ob 5.30 smo pričeli z zbujanjem vse nadobudneže, za odhod na Televrin. Zbralo se nas je kar 35 in z lahkoto smo zagrizli v prve metre poti. Pot je trajala približno 1h 30min in otroci so bili presrečni, da so lahko osvojili najvišji vrh otoka Lošinj. Spust je minil brez večjih posebnosti in v naselju smo si privoščili pozni zajtrk (na pohodu smo imeli malico). Pred kosilo smo skočili še v morje in odigrali igro balinanja. Počitek po kosilu je prav prišel in nekateri so ga izkoristili za ležanje, drugi pa za sproščanje ob igri kart in podobnih iger. Popoldan nas je zopet čakalo veliko dejavnosti v vodi, ki smo jih popestrili z raziskovanjem morskega dna in potapljanjem. Nekateri otroci so že preplavali daljšo razdaljo (cca 1000m), s krajšim odmorom. Pred odhodom na večerjo pa smo se še malo pozabavali s skakanjem v vodo :-). Po večerji smo odšli še zadnjič v Nerezine na sladoled, otroci pa so si lahko kupili kakšen spominek ali razgledno kartico.

4. dan

Dan se je pričel z jutranjo telovadbo. Zopet smo odšli na plažo, kjer nas je pričakala ladja Krško. Z njo smo se odpeljali v starodavno mestece Osor, kjer smo si ogledali njene znamenitosti in posebnosti. Pred odhodom smo si privoščili še sladoled. Vreme nam v dopoldanskem času ni bilo naklonjeno, zato smo s plavalnimi dejavnostmi nadaljevali po kosilu. Vsi pogumni so veselo čofotali in skakali v vodo, drugi pa so na obali svoj čas preživeli ob igrah na igralih, športnih igrah in slackline-u. Zvečer nas je čakal družabni večer Nerezine imajo talent, kje je vsaka hiška predstavila svojo točko.

5. dan

Predzadnji dan Nerezin, je bila na urniku orientacija. Otroci so v naselju tekmovali v bitki s časom in pravilnimi odgovori. Dopoldan smo nadaljevali na plaži, kjer so najpogumnejši zopet poskakaliv vodo kljub rahlemu dežju. Po kosilu so si otroci privoščili počitek ali pa so se igrali družabne igre. Popoldan smo se odpravili na plažo, kjer smo se želeli preizkusiti v plavanju za značko delfinčka, vendar nas je vreme prehitelo in morali smo se umakniti v naselje. Dež je postajal vse močnejši, zato so otroci reševali svoje dnevnike, nato pa odšli na večerjo. Zvečer je sledil družabni večer, kjer so bili otroci krščeni za gusarje in oproščeni vseh grehov, ki so si jih prislužili skozi celotno šolo v naravi.