![namizni_tenis_tekm_02 namizni_tenis_tekm_02](https://os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/podr_prv_namizni_tenis_2015/namizni_tenis_tekm_02.jpg)
![roj_dan_blaz_jan_5_01 roj_dan_blaz_jan_5_01](https://os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/rojstni_dan_blaz_jan_05_2015/roj_dan_blaz_jan_5_01.jpg)
![soncki_februar_2016_17 soncki_februar_2016_17](https://os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/soncki_februar_2016/soncki_februar_2016_17.jpg)
![podr_tekm_atl_2016_05 podr_tekm_atl_2016_05](https://os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/podrocno_tekmovanje_atletika_2016/podr_tekm_atl_2016_05.jpg)
![DSC_0546 DSC_0546](https://os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/nasi_ucenci_iz_vasih_krajev_april_2023/DSC_0546.jpg)
![SVN_1R_2dan_maj_2023_05 SVN_1R_2dan_maj_2023_05](https://os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/svn_1r_2dan_maj_2023/SVN_1R_2dan_maj_2023_05.jpg)
![DSC_0557 DSC_0557](https://os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/nasi_ucenci_iz_vasih_krajev_april_2023/DSC_0557.jpg)
![planinski_dan_jurciceva_pot_2020_19 planinski_dan_jurciceva_pot_2020_19](https://os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/planinski_dan_jurciceva_pot_2020/planinski_dan_jurciceva_pot_2020_19.jpg)
![IMG_20240322_130508 IMG_20240322_130508](https://os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/opb_marec_2024/IMG_20240322_130508.jpg)
Kot smo že zapisali, je naše delovanje v okviru programa Etika in vrednote organizirano tako, da v določenem obdobju več pozornosti namenimo določeni vrednotni domeni. Seveda to ne pomeni, da izven tega vrednote zanemarimo. Tako smo se do konca aprila v večji meri ukvarjali z vrednotami s področja Znanje in modrost, ki je vključevalo vrednote: resnica, miselna odprtost, razumnost, perspektiva, odgovornost, ljubezen do učenja in znanja in zmernost.
Svoje aktivnosti so učenci predstavljali na oglasnih deskah, strokovne delavce pa smo pozvali, da so zapisali, kaj so z učenci izvajali. Tako se je izkazalo, da so:
– na razrednih urah, znotraj pouka in pri drugih dejavnostih namenili več pogovora na temo znanje, kako do njega, kje se učimo, učenje za poklic, učenje od starejših … Spodbujali so ozaveščenost glede lastnega znanja in modrosti ter prepoznavanje tega pri drugih;
– brali so zgodbice in knjige na to temo in se potem o tem pogovarjali, dramatizirali, ustvarjali;
– ogledali so si film na to temo in se po ogledu pogovorili;
– opisali osebe iz domačega kraja in svetovno znane osebnosti, ki jih je odlikovalo predvsem znanje, naredili plakate;
– v knjižnici je bilo posebej izpostavljeno izbrano gradivo na to temo;
– pridobivali so nova znanja in izkušnje (naredili hotel za žužke, gradili stolp iz časopisnega papirja, reševali problemske naloge);
– naredili videoposnetek – kako se učiti (O učenju);
– naredili razredno raziskavo o šolskem uspehu razreda